loading...
به روزترین سایت دانلود رمان.نرم افزار.بازی...
payam بازدید : 5278 سه شنبه 30 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

نویسنده:mahsa.mm

تعداد صفحات پی دی اف:۴۱۴

تعداد صفحات جاوا:۱۴۷۷

منبع:وبلاگ رمان رمان رمان

 

خلاصه:تو این دنیا هرکس آرزویی داره… همه یه وابستگی دارنو به امید رسیدن به آرزوهاشون زنده ان… ولی من… بدون آرزوهام زندگی کردم… تو سن ۱۷ سالگی عاشق شدم… حاضر بودم واسه عشقم جونمو بدم… ولی مشکل اینجا بود که نتونستم به بقیه بگم که عاشقم… عشقمو پنهان کردمو همین خجالت باعث شد مسیر زندگیم عوض شه…این داستان زندگی منه… این داستان عشق منه… داستان سرنوشتی که خودم خواستم تغییر کنه…

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 452
  • کل نظرات : 12
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 38
  • آی پی دیروز : 71
  • بازدید امروز : 50
  • باردید دیروز : 163
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 952
  • بازدید ماه : 952
  • بازدید سال : 31,398
  • بازدید کلی : 1,103,468